piatok 21. júla 2017

Slavistov Škoda je v reprezentácii. Nahradil Lafata, ktorý sa zranil

Lafata vyhral anketu o najlepšieho futbalistu Česka za minulý rok, zvíťazil aj v hlasovaní novinárov za súťažný ročník 2014/2015, stal sa najlepším strelcom ligy a v doterajších kvalifikačných dueloch o postup na Euro 2016 bol vždy v základnej zostave. Preto je jeho zranenie pre Spartu i národný tím komplikácií.

Ttřiatřicetiletý útočník sa zranil v piatok pri modelovom zápase národného tímu, ktorý sa od stredy pripravuje na Island, proti reprezentáciu do 20 rokov.Pri dopade sa mu podlomilo koleno as podozrením na poranenie krížových či postranných väzov bol odvezený do nemocnice.

"K zápasu na Island odcestovať nemôže, ale vyšetrenie magnetickou rezonanciou poranenie väzov ani meniskov nepreukázalo," uviedol tlačový hovorca reprezentác ie Ondřej lipa.

"Dostal som center zľava, vyskočil na neho a dal gól. Pri dopade som zacítil, ako mi ruplo v kolene. Únava materiálu…Našťastie to je len modrina na kosti. Skrížené väzy vydržali, "povedal pre sport.cz Lafata.


Doba liečenia si vyžiada niekoľko týždňov, Lafata tak nestihne začiatok prípravy, ktorú Sparta začne v druhej polovici júna.Uzdraviť by sa mohol do štartu novej sezóny v druhej polovici júla, lenže to zase nebude mať za sebou tréningovú záťaž.

Strata Lafata je pre Spartu veľký problém, pretože nemá na hrot adekvátnu náhradu, čo je podobné ako na pozíciu pravého beka za Pavla Kadeřábka, ak by odišiel. Na jar mala z útočníkov v kádri Martina Nešpora, Jakuba mäsiarsky, na šancu čaká mladík Patrik Schick.

V nominácii národného tím u útočníka číslo jedna nahradil nováčik Milan Škoda, ktorý s Lafata súperil o kráľa strelcov. Dal devätnásť gólov, o jeden menej ako sparťanský kapitán.

Škoda už bol na dovolenke, stavkovanie online našťastie pre neho i pre reprezentáciu ju trávia v Česku. "Práve som rodičov priateľky na Vsetínsku.Bol som pri vode, keď mi manažér tímu Dušan Fitzel volal, "povedal Škoda pre slávistický web. K národnému tímu sa pripojí v pondelok v deň oficiálneho zraze.

Škoda v dvadsiatich deviatich prežil životnej sezónu. Reprezentačný kouč Pavel Vrba o ňom uvažoval už na jeseň či pred marcovým duelom proti Lotyšsku. Nakoniec sa na Škodu dostalo až po zranení Lafata.

"Samozrejme som veľmi rád, ale keď som zistil, prečo som povolaný, tak mi je to voči Dávidovi veľmi ľúto.Teší ma, že môžem reprezentovať, zvlášť, keď je to prvýkrát, al e za tejto situácie je to nepríjemné, keď sa niekto zranil, "poznamenal Škoda. "Každopádne je pre mňa krásne zavŕšenie sezóny."

Národný mužstvo na Islande odohrá šiesty zápas v kvalifikácii o postup na Euro 2016 vo Francúzsku. Štyri jesenné víťazstvo nad Holandskom, v Turecku, v Kazachstane, nad Islandom a marcová domáce remíza s Lotyšskom mužstvu zatiaľ stačí na prvú priečku. Druhý stavky online Island stráca bod. Priamo postupujú prvé dva, tretí má šancu v baráži.

stavky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára