piatok 14. apríla 2017

Holly Holm obhajuje Ronda Rouseyová:, Ľudia môžu byť docela brutálny '

Holly Holm produkoval ohromujúci rozrušenie poraziť Ronda Rouseyová v nedeľu. - a teraz vyzval kritiky zastaviť trashing bývalého majstra

Rousey prevzala flak z takých dôležitých mienky ako Lady Gaga a Donald Trump za to, čo perveived ako nešportové správanie pred bojom páru sa v Melbourne v sobotu.Rousey volal Holm "falošná pokora sviňa" a odmietol dotknúť rukavice s ňou, ale Holm stúpla nad chatter.Floyd Mayweather sympatizuje s Ronda Rouseyová po jej porážke Čítať ďalej

"Myslím, že ľudia môžu byť dosť brutálny, "povedal Holm TMZ Sports. "A keď ste v mieste, že je in, existujú ľudia, ktorí sa práve chystá ku skoku loď, a nemám priať za to.

" Nemyslím si, že som prišiel z viac skromný miesto, "povedal Holm. "[Nikdy nechcem] niečo povedať a vyzerať ako hlupák."

Pred jej stratou, Rousey posmieval Holm na Instagram slovami: " 'kazateľov dcéra zadok - vidím cez svoj fake sweet zákon teraz - ste stále prdel kopol zajtra, a ja naozaj bude teraz bije vám dám #andSTILL "

Holm, 34, je dcérou cirkvi Kristovej pastor ..

povedala TMZ "Ronda bol to veľmi dominantný šampión a ona vzala športu na novú úroveň.Tento boj wouldn't've sa stalo, keby nebola vykonaná, čo je dosiahnuté, takže mám veľký rešpekt pre ňu.

"Nechápte ma zle, nechcem dať mimo akýkoľvek kúsok môjho víťazstva, takže budem brať. Vezmem víťazstvo a ja si vezmem, že som to zobral dominantne. To ale neznamená, že si želám žiadnu škodu na nej. To ale neznamená, že si želám žiadnu nenávisť k nej. Myslím, že ľudia môžu byť dosť brutálny, a keď ste na miest e, že je dovnútra, tam sú ľudia, ktorí sa práve chystá ku skoku loď a nemám priať to, "povedala.

Holm nie je jediný bojovník, aby bránili Rousey. Floyd Mayweather, ktorý sa zrazil s Rousey v minulosti vyjadril sympatie k nej po nedeľnej porážke.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára