utorok 11. apríla 2017

Kell Brook obhájiť titul majstra sveta proti Diego Chaves v meste Sheffield

V členitom Chaves, Brook, ktorý už presvedčivo obhájil titul majstra sveta proti Jo Jo Dan a Frankie Gavin, je pravdepodobné, že tvárou v tvár svojmu najsilnejší súper, pretože stať sa majstrom sveta, keď prekvapivo porazila americkú Shawn Porter v auguste 2014.

Chaves naposledy nakreslil s rešpektovaným Timothy Bradley v decembri, a bol vylúčený v deviatom kole svoje predchádzajúce boja proti Brandon Ríos pre úmyselne lakťom svojho súpera do tváre po tom, čo už odpočítal dva body za držanie a head-zarábanie v pamätné drsnej záležitosť. "Chaves je tvrdý, pevný, odolný bojovník, ktorý je veľmi nebezpečný," povedal Brook, ktorý bol schopný bojovať o tak mer sedem mesiacov pred bitie Dana v marci potom, čo bol bodol do nohy s mačetou, zatiaľ čo na dovolenke v Tenerife poslednej september

Brook pridal vo vyhlásení :. "on odíde remízu pre Tim Bradley, bol dopredu na kartách proti Brandon Ríos, kým nebol vylúčený a dal Keith Thurman pevný boj, takže vieme, na akej úrovni sa sa zmiešajú pri a ako dobrý je.

"bol to rušný rok dosiaľ boxu Dan v marci a Gavin v máji.To bude môj tretí obrana za sedem mesiacov, ale rušné bojovník je šťastný bojovník a ja som v súčasnej dobe veľmi spokojný. Teším sa na ďalšiu výzvu a cítim ostré po mojom break.Kell Brook v nemocnici potom, čo bol bodnutý do nohy v Tenerife Čítajte viac

"Videl som niektoré z Chaves citácií a to je zaujímavé vidieť, že si myslia, že ma môže ísť dole a pretečeniu ma. Nemyslím si, že niektorí bojovníci uvedomil, aký veľký som a ako ostré a presné udriem a pozerám sa veľkou mi erou vyhlásenie proti nemu.Ak to urobí, čo sľubuje, že to bude jedno peklo boja. "

Chaves ukázal, že on bude používať súperenie medzi Anglickom a Argentínou ako motivácia pre októbrové boja. "Cítim, že moja dôvera rastie s touto výzvou, pretože vedel, že budem musieť vysporiadať s majster ako Kell Brook vo svojej domovskej krajine v Anglicku," povedal.

"To vyvoláva v stávke pre mňa ísť tam ako Argentíne a ako obrovský outsidera. Vieme, že všetky zlú krv, ktorá existuje medzi Argentínou a Anglickom, a to mi bude klásť oveľa väčšiu silu. Aj bude robiť histórii, keď porazil Angličana vo svojej vlastnej krajine. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára