utorok 11. apríla 2017

Greg Rutherford je majstrovstvá sveta zlato dodáva výčitku kritikov

Niektorí športovci vziať sľub mlčania pred niekoľkých veľkých šampionátov, ustúpiť do bubliny, vyhnúť sa médiám. Greg Rutherford? Nie toľko.

Kritika z BBC Michael Johnson, jeho zábehu s britskej atletiky, sa zrútilo minima, ktoré nasledovali jeho London 2012 vysoká, záchvat dehydratácia na ranu jeho finálnu tu, dokonca aj horkosladké chuť chýba prvé kroky synove.Všetko sa stalo palivom, aby preukázal svoje kritiky zle ešte raz.

Teraz, za všetku kontroverziu okolo jeho návrate do Vtáčie hniezdo je niekedy zabudli muž z Super sobotu triumviráte má majstrovstvá sveta zlato pridať do jeho Olympic, európske a Commonwealth titles.David Rudisha vyhral 800 m zlato na majstrovstvách sveta viac

Všetko, čo môže byť v jeho mysli, keď sa uvažuje jeho štvrtý skok, kráča po rozjazdovej dráhe a dokonale pred zasiahnutím dosku vytiahnutie druhý najdlhší skok svojho života.Merané pri 8.41, to odvial poľa, ktorý sa rozpadol pod tlakom ako Rutherford zareval úľavy a radosti.

ukecaný "zázvor jeden z Super sobotu", ktorého otec nedávno mu postavil skok ďaleký jamy vo svojom záhradka, teraz udržuje najvznešenejšie spoločnosti.Stáva sa len piaty britský atlét po Daley Thompson, Sally Gunnell, Jonathan Edwards a Linford Christie držať všetky štyri tituly súčasne. "Chystám sa začať svoj vlastný klub a hneď ísť na moje druhé olympijský titul," povedal.

Ak aj vlajka únie na svojom potítko pocit špicatým výčitka britskej atletiky, riadiaceho orgánu s ktorým sa zaoberá bežiacom vojna slov, úradníkmi, ktorí boli s ním ignoruje vo výťahoch po nedávnej výbuchy nad súpravou a financovania nebude jedno, či stále doručovania.Zasúvacie Rutherford môže robili sám nepopulárne so svojimi otvorene názory, ale on nosí svoje srdce na dlani namiesto vlajky.

Zo svojho pod par zjazdu na majstrovstvách sveta v roku 2013 do horkého olympijský sklamanie v 2008 Vtáčie hniezdo, keď prepadol v záverečnej trpiaceho chorobou a spustošený stratou dedka, použil všetky, ktoré ako palivo k jeho požiaru. Po faule so svojím prvým skoku Rutherford spamätal, odhodlaný vyvíjať tlak na jeho súperi, a vydal skok 8,29 že robil len to a zaistené vedenie vo fáze polovice. Facebook Twitter Pinterest Greg Rutherford zeme počas svojej úspešnej dlhý skok finále na Vtáčie hniezdo.Fotografie: Andy Wong / AP

Uprostred reťazec bez skokov na dráhe, ktorá Rutherford bol povedal bola nezvyčajne rýchla, Američan Jeff Henderson, jeho najväčší súper zlato a je diný, kto išli nad 8,50 tento rok, dramaticky havaroval vo fáze polceste s najlepšou známkou 7,95. Ďalšie potenciálne medailista z USA, markíz Dendy, dokonca ani robil finále

Rutherford tretí skok bol jeden veľký -., Ale tiež obrovský faul - a tam bol ostré slová z jeho tréner Dan Pfaff, ktorému sa vrátil o radu medzi každý skok. "Dan mi v podstate povedal po treťom kole:, Čo to preboha hráš? Prečo sa nedarí také obrovské skoky?Zriaďte si ho dovnútra a zatvoriť cez noc? "Povedal. "Budúci kolo sa mi podarilo chytiť. Dúfam, že 8,41 m je tentoraz prijateľné pre ľudí. V poslednej dobe som nebol skákať dostatočne ďaleko. Som si istý, že je štadión záznam tu. Tak budem brať. Možno nie som príliš zlá dlhý sveter? "Fabrice Lapierre překonává,mučivou bolest'vyhrát majstrovstvách sveta strieborné Viac

V prípade, že bol ďalší osteň zameraná na tých, ktorí kritizovali jeho olympijské víťazstvo, ako je dosiahnuté default, by mohol byť odpustené. Cez konkurenčnými atrakcií na trati, celý štadión naliehala na trojice čínskych skokanov, ktorí sledujú Rutherford, spolu s austrálskym Fabrice Lapierre.Ale aj napriek maximálne úsilie davu, nemohli priblížiť. Lapierre skončil s striebrom po najlepšom skokom 8.24 a Jianan Wang vzal bronz pred jeho krajanov s 8,18.


Rovnako ako pred siedmimi rokmi, Rutherford sa prebudil ráno konečného pocitu vzdialenejšie od jeho najlepší , Obviňovať teplo počas jeho kvalifikačného kola predchádzajúceho dňa bol dehydrovaný a dojčenie búši hlava. At 2pm uvažoval, či bude musieť vytiahnuť: "Cítil som sa trochu omámený, keď som sa otepľuje, ale to mám rád, je hlavný šampionáty, milujem štadióny. Dostal som sa tam von a okamžite dostal napumpovali znova a ne mohol sa dočkať, až ísť. "

" Adrenalín je neuveriteľná vec. A tu som.Konečne som vyhral svetový titul. Nakoniec som si to, čo Stávkové bonusy Betclic som chcel. Znovu skočiť sezóna je najlepší vo finále niekoľkých hlavných šampionátov, najdlhšia som skočil v hlavnom finále. Druhá najdlhšia skok v mojom živote. Konečne som to urobil. "

V 1500m finále, Laura Muir dokončil bojujú piate miesto v 4min 11.48sec za etiópskej svetová rekordérka Genzebe Dibabaová. Úradujúci majster 400 metrov Christine Ohuruogu postupoval hladko do finále so svojím najlepším časom sezóny, 50.16, kde bude čeliť v formu American Allyson Felix.

Betclic-Podrobnosti tu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára